10 April 2011

SWEET 19...(part A)

tepat pukul 12 aku dapat mesej dari syuhada....
kawan dari skola rendah lagi...
then...
aku tros call die...
dalam2 dok gayut ngan syuhada dalam suasana dorm yang kesunyian...
aku kepelikan....

eh???
mane budak2 dorm aku ni...
kosong semacam je dorm...

aku pon terus bersangka baik la...
maybe dorang pi belajar kat dorm member kot...

dalam2 aku bergayut ngn syuhada tu...
sorang2 bdk dorm sebelah datang nak pinjam buku la bagai...
aku pon suroh la deme cari sendiri kat meja...

dalam sambil bersembang tu datang plak budak dorm aku sorang ni...
nak pinjam buku mekanikal plak...
aku pon menggantungkan la perbualan aku di telefon sebab nak carikan buku mekanikal yang tak terjumpe tu...

aku pon kebingungan???
entah kemane perginye buku mekanikal aku...
then...mulelah sikap cepat gelabah aku ni...
aku pon dok tercari2 kat meja..
atas katil...
bawah katil...
sume tampat aku dok mencari....

aku kebingungan lagi...
mane buku aku...
kat umi kot???

dengan keadaan aini yang memaksa2 nakkan jugak buku tu...
aku pon berniat la nak pi tanye kat umi ade tak buku aku kat die....

elok2 aku keluar bilik....

BAM!!!
sebaldi air sabun dicurah kat aku....
tapi aku sempat mengelak...
basah la sikit kat kaki aku...

then aku pon diserbu oleh budak2 dorm aku ngan beberape budak dorm sebelah....
bedak carrie junior baling dan dituang atas kepale....

abes sume putih rambut aku....
dah macam orang tue dah....

aku diRUMBLE....

hahaha....
ades2.....
rupenye bilik aku sunyi sebab dorang dok membancuh air sabun rupenye....
nasib baik la wangi2 sume bende malam tu....
air sabun...sabun ditaja oleh amalina(bdk dorm aku)
bedak carrie junior...ditaja oleh umi(bdk sekelas aku)

tak de gambor boleh dikongsikan sebab dirumble di dorm...
sume free hair je la kan kat dorm...
jadi tak leh nak tunjuk la...
gambor tu disimpan buat kenangan sendiri je la...

malam tu aku tido dengan kesejukan dan kewangian la yer...
air sabun dan bedak menyelubungi badan aku....
haha...

thanks ye kawan-kawan sebab rumble dengan bende wangi2 je...


SMILE
(^_^)



No comments: