18 March 2012

The Unexpected Mini Reunion





Bersama Cik Nyna
Alkisahnye, Cik Nyna ini mengajak aku berjalan, dan janji manis nya ialah, ADE ORANG NAK BELANJE. Then aku pon ikut la.



Keluar bersama
Bob(kiri/baju hitam/available) dan
Megat(kanan/baju kemeja/tuan punye kereta/sudah berpunya).
Mereka berdualah yang men'sponser' makan tengah hari dan makan malam.
Untuk mengelakkan aku kelihatan kerdil, aku pon amek gambar kedepan sikit, tapi malangnye still nampak pendek berdanding diorang,haha

Bodyguard aku,haha.
Mereka GEMOK, hahaha.*jgn touching*, diorang berdua ni dok meja sebelah-menyebelah kat sekolah teknik dulu. Member BAIK punye la dorang berdua ni

.


Cik Nyna lagi
KAMI SUKA BERPOSING


Akhirnye Cik Nyna memberanikan diri utk meminta org awam mengambil gambar kami berempat
Macam tangge ye

Haha, itu sahaje yang aku nak tunjukkan.

Motif keluar:Sekadar ingin berjumpa kawan lama,lagi2 diorang belanje kan, soronok. Ni 1st time jumpe Bob ngn Megat selepas amek result.
Kenape berempat? da kitorang berempat je yg berdekatan, yang lain sume dok area Ipoh nun.
Lokasi?Agak jelas kot berdasarkan background gambar ketiga & keempat.


(^_^)v
SMILE AND PEACE

2 comments:

shedameor said...

jelousss.

Naurah Jasmin said...

da tu sape suro dudok jauh bebenor,kan da susah nk jumpe