23 December 2012

WHATTTT???

wo wow woo woah, waaahh, weeyhhh, WHAT???

last post aku bulan 3??
agak kurang ajar jugak aku meninggalkan blog ni sebegitu lamenye
mohon hukum aku.
hukummanye mungkin mencuci sawang, menghalau labah-labah, lap habuk.
Woah, cukup berat hukuman tu bg aku yg sangat malas mengemas nih nok.







okeyhhh,
udah udah
tak larat den nak kema.



moh le dengar pengalaman saye,
haha,
pengalaman apenye la pulak kan...


sem 3???
aku tak de cite pape lg kan psl sem 3??

meh sini aku bagitau


nak tau tak, aku dah nak final dah pon.
agak kurang ajar tak bile dah nak final baru nak cerita kat blog
tengah study week pulakkan.
bertambah kurang ajo aku ni.
study week tp tak nak study.

okay bye

eh itu je...

yup, itu aje.
sebabnye tak de gambar nak letak.
kalo tak de gambar no function la aku bercerita pengalaman berjimba sem 3 ni kan. 
lain kali lah, kalau ade gambar utk aku menunjuk kat blog ni aku tunjuk yee...



SMILE AND PEACE
(^_^)v


No comments: