24 March 2011

EXAMINATION

HAH..
hamek ha...
exam dah nak dekat...

PSPM 2
stands for
::: Peperiksaan Semester Program Matrikulasi 2

11 April 2011 hingga 20 April 2011

korang tolong countdown kan la yer
aku ni tak suke countdown ni
buat tambah gelabah je

korang kalo dah nak dekat exam ni mesti gelabah kan???
kan kan kan???

samela macam aku...
kurang dari sebulan je lagi dah nak exam...
time time macam ni la baru nak dok buat nota la bagai...
tp masalahnya bukan buat sangat pon...
abes-abes aku dok pinjam nota orang., then, TEKAP..
HAHA...
bukannye malas nak buat sendiri..
cume...cume...

AKU TAK RETI BUAT NOTA LAH...
nampak bangangnye aku ni...
nak buat nota pon tak reti langsung...

semalam aku hampir nak nangis dah...
mane taknye nak bukak buku satu hapak tak paham...
dah bace pon tak paham...
inikan nak buat latihan...
lagi la terpinga je aku...

tapi dengan perangai aku ni...
aku kental kan jugak hati...
tak kan nangis depan kawan...




hurm...
kene tambahkan kerajinan untuk belajar...
kene lebih kental...
risau betol kalau-kalau aku hilang semangat...
risau sangat sangat sangat.......



aku nak mintak something kepada readers blog aku boleh tak???
(ecceeh macam ade je)



MINTAK TOLONG

DOAKAN AKU BERSEMANGAT UNTUK BELAJAR...
DOAKAN AKU FOKUS KEPADA PEMBELAJARAN...
DOAKAN AKU MENDAPAT KETENANGAN...
DOAKAN AKU BOLEH MENJAWAB EXAM (PSPM2) NANTI...
DOAKAN AKU MENJADI CEMERLANG...
DOAKAN AKU BERJAYA DIDUNIA DAN DIAKHIRAT...


THANKS...

SMILE
(^_^)


END

2 comments:

shedameor said...

go naurah go ! you can do it babe !!

Naurah Jasmin said...

@sheda
thanks ye...
doakan ak tau...