19 December 2010

HEY KAU...AKU SUKE KAU LA...

hey kau...
aku suke kau...
kau dah tau kan...
tp kenape kau buat tak tau ha???
kenape bile kite bertembung ko tak respon pape???
ape salahnye kalo ko senyum sket kt ak...

tak de ape yg menarik psl kau...
tp ak tertarik pd kau...

then ak jd stalker kau...
ak cari fb kau...
ak tnye org keliling psl kau...

ak slalu suro org kirim salam kat kau...
ak pernah suro kawan kau bgtau kat kau...
yang ak ni minat kau...
walopon ak x cakap depan2 ngn ko...
yg ak ni minat kau...

kenape la ak tak de keberanian nak berdepan dgn kau???
sebab ak takot kau tolak ak...

bile ak ade keberanian nak berdepan ngn ko nanti...
tolong jangan tolak ak...
sebab ni kali pertama ak sangat suke kat sorg lelaki...

kenape kau???
ak sendiri pon tertanye pada diri sendiri...
ak x tau kenape...

buat mase ni ak hanya mampu jadi stalker kau saje...


(pebende la ak merapu ni)

9 comments:

CiK BaHiAH said...

wow syg ko dh berani luah kt fb kut!!!
tahniah3

Naurah Jasmin said...

huhu...
bkn fb..tp blog...
ahaha....
ni la efeknye kalo ak x dpt nk tdo...
merapu je kejenye....

sheda meor said...

naurah,spe jejaka tersebut?hehe

Naurah Jasmin said...

hurm...
ade la someone...
satu kuliah...
dok usha die wktu kuliah je la...

sheda meor said...

gatal ea..

*kupu-kupu* said...

selamber jerr.. :)

Naurah Jasmin said...

*kupu-kupu*

kalo la mampu nak selamber je...ni kalo nampak muke die kat cafe pon tros cancel tak jadi mkn...

*kupu-kupu* said...

hehehee...xjadik makan buat ape?tenung muke die ke cabot tempat lain?

Naurah Jasmin said...

*kupu-kupu*
curik2 tgk muke die je...
mknn bungkus terus...tak jd mkn kat cafe